- tis 14 dec 2010, 21:43
Grattis rill bilen :) Jag väntar fortfarande på min, men om precis en vecka så smäller det 

Moderator: Moderatorer
iksiow skrev:Grattis rill bilen :) Jag väntar fortfarande på min, men om precis en vecka så smäller detFinfin (h)julklapp blir det :D
epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Guligan skrev:Smart att du slängt på stänkskydd både fram och bak, det gör mycket för att hålla bilen ren i snö och slask. 8)Ja, absolut ett måste. Man slipper verkligen många bekymmer med stänkskydd på - stensprut o smuts har mindre chans...
lobbysleeper skrev:Hej o tack för grattis! Är verkligen nöjd, och då speciellt med den fantastiska motorn,epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Vad är det för färg? silver?
Löste sig detta för TS genom att byta br[…]