- tis 14 dec 2010, 21:43
Grattis rill bilen :) Jag väntar fortfarande på min, men om precis en vecka så smäller det 

Moderator: Moderatorer
iksiow skrev:Grattis rill bilen :) Jag väntar fortfarande på min, men om precis en vecka så smäller detFinfin (h)julklapp blir det :D
epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Guligan skrev:Smart att du slängt på stänkskydd både fram och bak, det gör mycket för att hålla bilen ren i snö och slask. 8)Ja, absolut ett måste. Man slipper verkligen många bekymmer med stänkskydd på - stensprut o smuts har mindre chans...
lobbysleeper skrev:Hej o tack för grattis! Är verkligen nöjd, och då speciellt med den fantastiska motorn,epostaren skrev: På min dator är bilderna halverade på bredden.Grattis till bilen och kul att du är nöjd :D
För övrigt är det skönt med en bil med den här färgen - man ser verkligen skillnad på denna och min gamla svarta bil (som alltid såg smutsig ut).
Vad är det för färg? silver?
https://hosting.photobucket.com/42c531a3-beee-4b[…]
Jag hade ett irriterande ljud som jag tillslut lok[…]