- tis 14 dec 2010, 09:56
Sådär, då var den nya bilen beställd.
Det blev en V60 T3 Summum. Jag vet att motorn inte är någon räcer direkt men svårt att negligera rabatten på just den motorn då jag fortfarande är volvoanställd. Att det blev en V60 beror på att minsta barnet nu är så gammal att vi bara har med en sulky ibland. Liggvagnen är ett minne blott (tack och lov).
Lite spec.
V60 T3 Summum
17" Njord 235/45R17
Läderklädsek K102 (offblack med beige sittdyna + ryggstöd)
Driver support paket
Herrgårdsvagnspaket
Teknikpaket High Performance Multimedia
Barnsäkerhetspaket
Metallic (Caspian blå)
RTI
Rear Seat Entertainment
Parkeringshjälp fram/bak
Nyckelavst krockkudde
Hastighetsberoende servo
Fuktsensor
Bärkassehållare i bagageutrymmet
Skyddsgaller
Textilmattor
Gummimattor
Bagagerumsmatta
Vinterdäck odubbat 16" på Oden-fälgar (Pirelli 215/55R16)
Tecknade även ett serviceavtal i 3 år.
Vad tror ni om färgen caspian blå? Vi velade länge mellan svart metallic och den, så det blev lite av ett panikbeslut.
Sedan undrar jag också angående bagagerumsmatta. Det finns ju en matta som enligt volvo fungerar ihop med bärkassehållaren, nämligen
http://accessoires.roosmalen.nl/Accesso ... VCC-415774
Jag ser bara inte riktigt hur det är tänkt att det skall funka. Lägger sig mattan över den där luckan man fäller upp eller?
Mvh
Tobbe
Det blev en V60 T3 Summum. Jag vet att motorn inte är någon räcer direkt men svårt att negligera rabatten på just den motorn då jag fortfarande är volvoanställd. Att det blev en V60 beror på att minsta barnet nu är så gammal att vi bara har med en sulky ibland. Liggvagnen är ett minne blott (tack och lov).
Lite spec.
V60 T3 Summum
17" Njord 235/45R17
Läderklädsek K102 (offblack med beige sittdyna + ryggstöd)
Driver support paket
Herrgårdsvagnspaket
Teknikpaket High Performance Multimedia
Barnsäkerhetspaket
Metallic (Caspian blå)
RTI
Rear Seat Entertainment
Parkeringshjälp fram/bak
Nyckelavst krockkudde
Hastighetsberoende servo
Fuktsensor
Bärkassehållare i bagageutrymmet
Skyddsgaller
Textilmattor
Gummimattor
Bagagerumsmatta
Vinterdäck odubbat 16" på Oden-fälgar (Pirelli 215/55R16)
Tecknade även ett serviceavtal i 3 år.
Vad tror ni om färgen caspian blå? Vi velade länge mellan svart metallic och den, så det blev lite av ett panikbeslut.
Sedan undrar jag också angående bagagerumsmatta. Det finns ju en matta som enligt volvo fungerar ihop med bärkassehållaren, nämligen
http://accessoires.roosmalen.nl/Accesso ... VCC-415774
Jag ser bara inte riktigt hur det är tänkt att det skall funka. Lägger sig mattan över den där luckan man fäller upp eller?
Mvh
Tobbe
XC60 D4 Summum Polestar -17