- mån 13 dec 2010, 15:16
Min kära ögonsten blev påkörd av en nisse som missade högerregeln och nu har äntligen försäkringsbolaget sagt sitt!
Att räta ut B stolpen och byta dörrar skulle tydligen kosta hiskeligt mycket pengar (32000) så dom kommer att betala ut marknadsvärdet istället och tänkte därför kolla lite vad ni tror, bra att ha lite kött på benen när dom ringer och ska förhandla :D
Det är alltså en 240 DL -86
ca. 31000 mil (bara barnet)
startar som ett atomurverk
i stort sett rostfri
5vxl manuell låda (ditsatt i efterhand)
Bör man nämna stereoutrustning och annat lull lull?
sedan till en annan fråga med, just nu ser den ju ut som såhär:

Jag tog Polygripen och böjde till plåten lite så att dörrarna går att öppna och stänga utan problem (har kört med den snart 2 månader) men nu är det dags för besiktning... hur stor chans tror ni det är att den går igenom när den ser ut sådär?
Att räta ut B stolpen och byta dörrar skulle tydligen kosta hiskeligt mycket pengar (32000) så dom kommer att betala ut marknadsvärdet istället och tänkte därför kolla lite vad ni tror, bra att ha lite kött på benen när dom ringer och ska förhandla :D
Det är alltså en 240 DL -86
ca. 31000 mil (bara barnet)
startar som ett atomurverk
i stort sett rostfri
5vxl manuell låda (ditsatt i efterhand)
Bör man nämna stereoutrustning och annat lull lull?
sedan till en annan fråga med, just nu ser den ju ut som såhär:

Jag tog Polygripen och böjde till plåten lite så att dörrarna går att öppna och stänga utan problem (har kört med den snart 2 månader) men nu är det dags för besiktning... hur stor chans tror ni det är att den går igenom när den ser ut sådär?
Volvo V40 2.0 -98
Volvo V70n 2.4t -01
Volvo XC60 Momentum Classic -17
om du har Waze så tveka in att pinga @Naesstrom :D
Volvo V70n 2.4t -01
Volvo XC60 Momentum Classic -17
om du har Waze så tveka in att pinga @Naesstrom :D