Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hans69
Ser bra ut, beställde min XC60 Momentum för några veckor sedan med lev. i februari.
Torts att jag snålade med audioutrustningen & bara tog en standard 5" skärm så står
det RTI PREPARATION i specen. :lol:
av rex
hans69 skrev:Ser bra ut, beställde min XC60 Momentum för några veckor sedan med lev. i februari.
Torts att jag snålade med audioutrustningen & bara tog en standard 5" skärm så står
Jag såg att jag hade det på min nya tjänstebil också. Men var innebär det där med RTI PREPARATION, är det att den är förberedd för navigator eller? Isåfall, vad blir det ungeför för övriga kostnader för att få navigation i bilen?
av Steff 99
rex skrev:
hans69 skrev:Ser bra ut, beställde min XC60 Momentum för några veckor sedan med lev. i februari.
Jag såg att jag hade det på min nya tjänstebil också. Men var innebär det där med RTI PREPARATION, är det att den är förberedd för navigator eller? Isåfall, vad blir det ungeför för övriga kostnader för att få navigation i bilen?
Tillägget är 9000kr för RTI, men jag tror att man skall ha 7" skärm, det har jag i min spec.
av rex
Steff 99 skrev:
rex skrev:
Tillägget är 9000kr för RTI, men jag tror att man skall ha 7" skärm, det har jag i min spec.
Men på min spec står det 5" skärm och RTI PREPARATION hmmmm jag får forska vidare. Känns ju lite konstigt att den är RTI förberedd om det inte fungerar med 5" skärm.
av perhall
Intressant att Volvo halverar RTI-priset till den nivå som Skoda och Peugeot håller. BMW, AUdi o Merca fortsätter att ta 22-35 000.../PH
av Steff 99
perhall skrev:Intressant att Volvo halverar RTI-priset till den nivå som Skoda och Peugeot håller. BMW, AUdi o Merca fortsätter att ta 22-35 000.../PH
Men där har du internet, Googlemap och hårddisk, men det motiverar ändå inte prisskillnaden.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Brainys V60

Har samma problem, behöver pysslas om vart 5:[…]

Dina felkoder kan vara gamla och irrelevanta. Kans[…]

När jag laddar ner får jag hela nä[…]

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]