Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av aikputte
Vad är leveranstiden på ett ungefär på en V60 om man skulle bygga en på Volvos hemsida?
En månad?
av Zelda
aikputte skrev:Vad är leveranstiden på ett ungefär på en V60 om man skulle bygga en på Volvos hemsida?
En månad?
Hehe 1 månad hade vart nått :) , nope du får garanterat den inte förrän 2-3 månader, 10 veckor brukar dem vanligtvis gå ut med. Volvo ligger med en orderkö på cirkus 5-7 veckor garanterat och innan din order kommer in i systemet och skall hanteras och sedan skall skrivas ut som byggunderlag med allt din bil skall innehålla så får du räkna med 3-4 veckor där också så 10 veckor kan jag sätta min högra hand på :)
av oskobe
Boromir2k skrev:Beställde min V60 T5 V44 och fick veta veckan efter att den kommer V1. Ca 2 månader alltså.
Beställde min V60 T5 förra veckan (V46) och fick också leverans V1.
Användarvisningsbild
av Boromir2k
oskobe skrev:
Boromir2k skrev:Beställde min V60 T5 V44 och fick veta veckan efter att den kommer V1. Ca 2 månader alltså.
:shock:

Undra hur de tänker nu. Kanske jag får min tidigare
:-)
av oskobe
Boromir2k skrev:
oskobe skrev:
:shock:

Undra hur de tänker nu. Kanske jag får min tidigare
:-)
Jag gissar att T5 blir tillgänglig först vid den tiden?

@fjohan82 , Tjo Har du art.nr till skruvar och[…]

Yes det ingick på vparts! Dock ej lås

Går startspärren i så kommer den […]

Tror nog att det var cordsläpp på n&a[…]