- tis 09 nov 2010, 16:53
#463983
Hmmmmm!
Fick detta deprimerande besked från Volvocars idag kring min fråga om när man etanolkonverterar de nya bensinmotorerna.
"Det vi vet idag är att någon gång under våren kommer en 180 hk motor. I dagsläget finns det inga planer på att ta framvarken någon 240 eller 203 hk motor."
Jag har grymt svårt att acceptera detta måste jag säga och förstår ärligt talat inte varför? Tror man att de som kört 2,5FT i några år kommer att nöja sig med T4. Har man kört 1,8f så förstår jag omman tar ett glädjeskutt men inte annars. Undrar hur många T5:or man kommer sälja om de inte är miljöklassade. För mig känns T4.an inte alls som ett alternativ. Nej det var riktigt surt att höra måste jag säga. Då var denna dagen förstörd :(
Fick detta deprimerande besked från Volvocars idag kring min fråga om när man etanolkonverterar de nya bensinmotorerna.
"Det vi vet idag är att någon gång under våren kommer en 180 hk motor. I dagsläget finns det inga planer på att ta framvarken någon 240 eller 203 hk motor."
Jag har grymt svårt att acceptera detta måste jag säga och förstår ärligt talat inte varför? Tror man att de som kört 2,5FT i några år kommer att nöja sig med T4. Har man kört 1,8f så förstår jag omman tar ett glädjeskutt men inte annars. Undrar hur många T5:or man kommer sälja om de inte är miljöklassade. För mig känns T4.an inte alls som ett alternativ. Nej det var riktigt surt att höra måste jag säga. Då var denna dagen förstörd :(
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson