Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
Emiljonsson7 skrev:
lobbysleeper skrev:Jahaja, så satt man med en offert i handen, men vet inte hur bra pris det är... Eller det känns ok, kanske inte går att pressa så mycket mer egentligen;

2,5FT R-design
* Automat
* Titangrå Metallic
* Hgv paket 2
* Teknikpaket High perf
* Bälteskuddar
* Elinfällbara backspeglar
* Subwoofer
* Delbart drag m. nivåreglering
* Kupékontakt till värmaren (säljaren sa att kontakten inte ingår, men när jag byggde själv så står det "Elektrisk motorvärmare med kupékontakt", vet ni vad som är rätt? ?:-/ )
* Nyckelavstängning krockkudde pass.sida

offerten landade på 351000kr, hur känns det?

Funderar på om man ska lägga in en Polestar uppgradering också... hit eller shit? :)
HELT OK! Jag gav över 400.000 för min och du ser utrustningslistan nedan som är väldigt lik din. Men nu blev ju jag grinig över hur mycket bil du fick ;-) Skulle aldrig läst tråden :-)
Har ju förresten runnit en del vatten under broarna sedan dess, så specen har vuxit lite;
taklucka, elstol, nivåsensor, premium sound, gummimattor, auto avbländningsbar backspegel, park.hjälp fram+bak, borttag emblem v70+2.5ft
Och juste, dragkroken strök jag.
Fortfarande inte över 400k ;)
Användarvisningsbild
av hollan
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=1797
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=1799
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=1798

har ett par bilder till nu blev som jag ville nu 5% bagage 20% bakdörrar 35% framdörrar hehe ja jag vet inte uppskattat av lagens långa arm men den ska i alla fall inte besiktigas på minst 3år i nu :D
är fortfarande i valet o kvalet om volvo emblemet skall få stanna kvar gillar ju när bilarna har så clean look så möjligt
Användarvisningsbild
av opA
hollan skrev:har ett par bilder till nu blev som jag ville nu 5% bagage 20% bakdörrar 35% framdörrar hehe ja jag vet inte uppskattat av lagens långa arm men den ska i alla fall inte besiktigas på minst 3år i nu :D
är fortfarande i valet o kvalet om volvo emblemet skall få stanna kvar gillar ju när bilarna har så clean look så möjligt
Kul att någon lyssnar på ens tips... och ja, det blev sjukt snyggt ! ;) Välkommen i "Framrute-tonings klubben" :-)-) :mrgreen:
av perhall
lobbysleeper skrev:
Emiljonsson7 skrev:
lobbysleeper skrev:Jahaja, så satt man med en offert i handen, men vet inte hur bra pris det är... Eller det känns ok, kanske inte går att pressa så mycket mer egentligen;

2,5FT R-design
* Automat
* Titangrå Metallic
* Hgv paket 2
* Teknikpaket High perf
* Bälteskuddar
* Elinfällbara backspeglar
* Subwoofer
* Delbart drag m. nivåreglering
* Kupékontakt till värmaren (säljaren sa att kontakten inte ingår, men när jag byggde själv så står det "Elektrisk motorvärmare med kupékontakt", vet ni vad som är rätt? ?:-/ )
* Nyckelavstängning krockkudde pass.sida

offerten landade på 351000kr, hur känns det?

Funderar på om man ska lägga in en Polestar uppgradering också... hit eller shit? :)
HELT OK! Jag gav över 400.000 för min och du ser utrustningslistan nedan som är väldigt lik din. Men nu blev ju jag grinig över hur mycket bil du fick ;-) Skulle aldrig läst tråden :-)
Har ju förresten runnit en del vatten under broarna sedan dess, så specen har vuxit lite;
taklucka, elstol, nivåsensor, premium sound, gummimattor, auto avbländningsbar backspegel, park.hjälp fram+bak, borttag emblem v70+2.5ft
Och juste, dragkroken strök jag.
Fortfarande inte över 400k ;)
En Polestar bör vara värd sina pengar. Du kan säkert få en del rabatt på den i samband med bilköpet. Bilen blir ju märkbart piggare./PH
Användarvisningsbild
av hollan
opA skrev:
hollan skrev:har ett par bilder till nu blev som jag ville nu 5% bagage 20% bakdörrar 35% framdörrar hehe ja jag vet inte uppskattat av lagens långa arm men den ska i alla fall inte besiktigas på minst 3år i nu :D
Kul att någon lyssnar på ens tips... och ja, det blev sjukt snyggt ! ;) Välkommen i "Framrute-tonings klubben" :-)-) :mrgreen:
haha i den klubben har jag varit sen jag fick körkort 95 har besiktigat mussen 5gånger med mörkaframrutor utan problems
av lobbysleeper
Bilen är fortfarande inte i produktion, 8 veckor efter underskrift... :cry:
Tröstade mig med att slänga i en Polestar optimering :twisted:
Användarvisningsbild
av farmerswalk
Fick min vita R-design för drygt en månad sen och efter 300 mil lika nöjd. Fått mycket komplimanger på utseendet på bilen. Nytvättad och lite däckglans på däcksidorna så har man byns snyggaste bil. :mrgreen: :P Om man frågar mig... Tonat har jag däremot inte hunnit med. Lämnar troligen in den till våren.

Mvh Tomas
av mikaelhede
farmerswalk skrev:Fick min vita R-design för drygt en månad sen och efter 300 mil lika nöjd. Fått mycket komplimanger på utseendet på bilen. Nytvättad och lite däckglans på däcksidorna så har man byns snyggaste bil. :mrgreen: :P Om man frågar mig... Tonat har jag däremot inte hunnit med. Lämnar troligen in den till våren.

Mvh Tomas
fy f-n för däckglans :twisted:
Användarvisningsbild
av opA
mikaelhede skrev:
farmerswalk skrev:Fick min vita R-design för drygt en månad sen och efter 300 mil lika nöjd. Fått mycket komplimanger på utseendet på bilen. Nytvättad och lite däckglans på däcksidorna så har man byns snyggaste bil. :mrgreen: :P Om man frågar mig... Tonat har jag däremot inte hunnit med. Lämnar troligen in den till våren.

Mvh Tomas
fy f-n för däckglans :twisted:
Däckglans är ju underbart ;)
av JMH
[quote="lobbysleeper"]Bilen är fortfarande inte i produktion, 8 veckor efter underskrift... :cry:

Fick återigen (ja, jag har tjatat ett antal gånger) samma besked av ÅF att bilen kommer mitten av december. 14 veckors leveranstid :!:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 18

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg