- ons 27 okt 2010, 16:12
taklucka, elstol, nivåsensor, premium sound, gummimattor, auto avbländningsbar backspegel, park.hjälp fram+bak, borttag emblem v70+2.5ft
Och juste, dragkroken strök jag.
Fortfarande inte över 400k ;)
Emiljonsson7 skrev:Har ju förresten runnit en del vatten under broarna sedan dess, så specen har vuxit lite;lobbysleeper skrev:Jahaja, så satt man med en offert i handen, men vet inte hur bra pris det är... Eller det känns ok, kanske inte går att pressa så mycket mer egentligen;HELT OK! Jag gav över 400.000 för min och du ser utrustningslistan nedan som är väldigt lik din. Men nu blev ju jag grinig över hur mycket bil du fick
2,5FT R-design
* Automat
* Titangrå Metallic
* Hgv paket 2
* Teknikpaket High perf
* Bälteskuddar
* Elinfällbara backspeglar
* Subwoofer
* Delbart drag m. nivåreglering
* Kupékontakt till värmaren (säljaren sa att kontakten inte ingår, men när jag byggde själv så står det "Elektrisk motorvärmare med kupékontakt", vet ni vad som är rätt? ?:-/ )
* Nyckelavstängning krockkudde pass.sida
offerten landade på 351000kr, hur känns det?
Funderar på om man ska lägga in en Polestar uppgradering också... hit eller shit? :)Skulle aldrig läst tråden
taklucka, elstol, nivåsensor, premium sound, gummimattor, auto avbländningsbar backspegel, park.hjälp fram+bak, borttag emblem v70+2.5ft
Och juste, dragkroken strök jag.
Fortfarande inte över 400k ;)
Mvh Martin
AKA Lobbysleeper™
Kör: V90CC D4 MY20
Tidigare Volvos: XC60 D4 R-Design MY17 / V70 2,5FT R-Design Polestar MY11 / V70II D5 Summum MY08
AKA Lobbysleeper™
Kör: V90CC D4 MY20
Tidigare Volvos: XC60 D4 R-Design MY17 / V70 2,5FT R-Design Polestar MY11 / V70II D5 Summum MY08