Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Hur ofta ser man en BAS-bil? Med teljus, kapslar, utan farthållare, utan utan utan... såg riktigt illa ut.
Man är ju van vid alla pressbilar och de bilar som kommit ut har nästan alltid haft 17 eller 18 tum.
Har en gång tidigare sett en V70II D5 AWD bas (från tiden innan Kinetic blev std)...
kan inte vara roligt att ha en eller sälja den sen...
Ännu värre är dock förra A8 med 16" eller Opel Insignia med 16"... suck.
Smart av tillverkarna att visa upp så många välutrustade bilar.../PH
av mikebike
När jag letade XC60 hittade jag en utan alla paket, den hade inte ens larm....
Däremot hade den fullt "alu-paket", front, sidor, bak och backspeglar. Dessutom hade den iPod-interface.....

Den jag slutligen köpte har Summum, Driver Support mm. 8)
av grålle1
Enda fördelen är ju att man slipper de blanka listerna runt fönstrena.... men det kanske bara är jag som vill ha Summum... fast med svarta rails och svarta fönsterlister??? :roll:
av mikebike
grålle1 skrev:Enda fördelen är ju att man slipper de blanka listerna runt fönstrena.... men det kanske bara är jag som vill ha Summum... fast med svarta rails och svarta fönsterlister??? :roll:
Min Summum har svarta rails. :wink:
av grålle1
Kanske fler än jag som inte gillar krom och silverdetaljer då 8) Just railsen är väl iofs lättare att byta (lär dessutom finnas många som gärna vill byta till sig Summum-rails) värre med fönsterlisterna gissar jag.
av Steff 99
grålle1 skrev:Kanske fler än jag som inte gillar krom och silverdetaljer då 8) Just railsen är väl iofs lättare att byta (lär dessutom finnas många som gärna vill byta till sig Summum-rails) värre med fönsterlisterna gissar jag.
Att byta rails på XC60 är väl inget som man rekomenderar ! om man inte vill skruva ner hela inredningen om man tolkar tidigare trådar.
av grålle1
Där ser man, jag utgick från min gamla V70N och insåg inte att man "vidareutvecklat" :D Då blir det väl till att beställa en bas och sen kryssa i alla tillbehör separat.... nej just det, då kan man inte få ratten med silkmetall-inlägg......

Jag tycker det är synd att man inte kan välja mellan svarta eller blanka lister och rails, men det är ju en annan tråd.

När jag laddar ner får jag hela nä[…]

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]

Intressant berätta mer... kunde du smö[…]

Det går, men det ända "rätta&[…]