- mån 25 okt 2010, 08:55
Moderator: Moderatorer
Tartryffel skrev:Behöver du en sån? Det går ju bra att släcka m.h.a. trippmätarknappen och tändningsnyckeln.say what? är helt ny med volvo så jag har fan noll koll, är gammal ford-ägare ( hua ). menar du att man kan släcka airbaglampan + servicemess via trippmätaren och nyckeln? låter ju som en dröm. hur göra? :twisted:
Pallewalker skrev:tändning på läge 1 tryck och håll ner trippmätaren vrid till läge 2 på nyckeln inom 2 sek. detta är för service lampan. :D lite olika på årsmodeller dock men principen samma.haha ska genast prova tonight :D :D
greeeken skrev:Tvivlar starkt på att du kan släcka airbaglampan med detat verktygkan hålla med dig på den delen. biltema brukar komma med lite falsk marknadsföring ibland. deras sortiment på MC vägrar jag totalt inhandla
daniel1340 skrev:didnt work :|Pallewalker skrev:tändning på läge 1 tryck och håll ner trippmätaren vrid till läge 2 på nyckeln inom 2 sek. detta är för service lampan. :D lite olika på årsmodeller dock men principen samma.haha ska genast prova tonight :D :D
TACK SÅ MYCKET! Som sagt, jag har aldrig ha[…]
Hej, Jag upplever samma problem som TS med min s4[…]