- sön 24 okt 2010, 09:31
Säkert en jätte bra firma, meba det att jag är lite anti till så här bra tips av nån som bara skrivit et enda inlägg på forumet (& desutom brer på att firman är bra på annat m.m.)
Luktar aldelesförmycke smygreklam av nån som själv jobbar på företaget i fråga.
McVolvo skrev:Hej.Hade nyligen samma problem på min v70n 2002a att info displayen i DIM flimrade och förvrängde texten sedan försvann texten helt. En polare tipsa mig om tachoteam , http://www.tachoteam.se . Kolla med dom . riktigt trevlig och jordnära kille med riktigt bra priser. Betalade 1000kr för att få det åtgärdat och så bjöd han på diagnos av min bil med Volvo´s orginal felsökning då jag hade "SRS service erfodras" i displayen vilket raderades+ att jag fick veta lite andra fel på bilen.
McVolvo
Säkert en jätte bra firma, meba det att jag är lite anti till så här bra tips av nån som bara skrivit et enda inlägg på forumet (& desutom brer på att firman är bra på annat m.m.)
Luktar aldelesförmycke smygreklam av nån som själv jobbar på företaget i fråga.
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.

- By rednaxela