Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Grimmen
Jag söker med ljus och lykta efter en mugghållare till min bil. Har sett att det finns som man kan dra ut ur locket på facket mellan framsätena, men jag hittar inga någonstans!

Jag tar tacksamt emot info om vart jag kan hitta mugghållare till min bil, det behöver inte vara en sån som jag beskrev ovan, men den ska passa bra in i bilen och inte se ful ut.

Ha det bra / Anders
Användarvisningsbild
av Tomas O
jag köpte nytt på volvo, kostade ca 1200kr har jag för mej.
vill du ha begangnat kanske du kan hitta på http://www.blocket.se eller www. tradera.com
Grimmen skrev:Jag söker med ljus och lykta efter en mugghållare till min bil. Har sett att det finns som man kan dra ut ur locket på facket mellan framsätena, men jag hittar inga någonstans!

Jag tar tacksamt emot info om vart jag kan hitta mugghållare till min bil, det behöver inte vara en sån som jag beskrev ovan, men den ska passa bra in i bilen och inte se ful ut.

Ha det bra / Anders
Om du söker på tradera.com, under rubriken fordon,delar och verktyg och tar kontakt med en säljare som kallar sig pudaskungen, han hade ett armstöd till salu som han inte fick sålt, kan hända att han är villig att sälja det till dig
Användarvisningsbild
av Tomas O
fast det var för blå inredning har jag för mej, inte sant?
Användarvisningsbild
av lellec56
Jag har kollat bland de avslutade auktionerna han har haft och det verkar vara flera armstöd i olika färger som han ville sälja
Grimmen skrev:Jag söker med ljus och lykta efter en mugghållare till min bil. Har sett att det finns som man kan dra ut ur locket på facket mellan framsätena, men jag hittar inga någonstans!

Ha det bra / Anders
Du har PM :!:
av TomasL

Ha det bra / Anders
Kolla på skroten. Det finns en uppsjö av sådanna armstöd att köpa där.
Kolla på http://www.fbt.se
av Grimmen
Tack för alla bra tips, ska börja kolla direkt. :D :D :D

Ha det bra / Anders
JÖNKÖPNGSBILDEMONTERING DOM HAR DE SÄKERT http://www.jb-bildemo.se/ PROVA DE OCH ´LYCKA TILL
av kibbe84
Mugghållaren går at köpa lös på volvo för ca 300 kr.
Behöver ej köpa hela armstödet.
Väldigt enkelt att montera.
Kamremsbyte V70N

Jag är ingen expert, så ta inte detta f[…]

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Ja där har de sockersugna norrm&[…]

Inga problem att blanda om man nu är lagd &ar[…]

Tack så mycket för kritiken, förl&[…]