Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja elvärme i ratten blir en liten utmaning först måste jag ju fixa en likadan ratt, sen ska man ju ha någon typ av styrning, och specielt svårt blir överföringen mellan ratten och resten någon typ av släpring, sen ska man inte glömma att det sitter en airbag där också så att det inte blir ratt explosion när man trycker på värme knappen :roll:

55W kittet för 795kr på xljus.se såg bra ut, blir nog att lägga en beställning där sen :wink:
Idag när jag komm in på verksatan på volvo och frågade i kund servicen hur det gick för min bil och fick svaret att det gick så där. Går in på verkstaden och kollar ser min bil på lyften och en mek som står och borrar under den :shock:
En bult hade gått av "tur att inte jag börjat skruvat då hade jag säkert dragit av den själv"
Bild
Dem letade på en ny dock ej samma men fick bli den då han skruvade i den och sa att jag skulle hålla koll på den och om det var något sa var det bara att komma in och få de fixat sen när jag komm hem så var den borta :(
Men nu läker den inte olja iaf det var inte topplockspackningen 8) utan vevaxel tätningen, kylarvätskan som läckt kan vara från slangen som sitter ovanför och bilen ska in på måndag igen och få bulten fixad ordenterligt.
Senast redigerad av 1 SA4AQS, redigerad totalt 0 gånger.
Fixat Fredag till Söndag, 22-24 Oktober 2010
  • Xenon monterat i X-traljusen
  • vinterdäck, dubbfritt bak :???: "dubben försvan förra vintern"
  • 35% stänklappar framm "popnits tången gick sönder"
Imorgon kl noll sju hundra så ska jag försjöka vara på volvo och få bulten fixad och sen åka och se om tvätt polätterna jag hittat fungerar :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]