- sön 17 okt 2010, 01:03
Jag har inte heller sett någon bild utan Spoilern, så texten "bilen på bilden kan vara extrautrustad" fungerar ju inte för dem. Och om den skulle vara extrautrustade så skulle det var lämpligt att ange att Spoilern finns att köpa som tillval.
Har du läst om Spoilern på flera ställen eller hur fick du veta att den inte ingår som standard?
Zelda skrev:Hmm, intressant att Volvo inte skriver ett ord om "Spoiler" i V60 broschyren.Micke008 skrev:Stämmer att Spoiler på v60 endast ingår för T6 med standarpaket men ingår i alla övriga motorer också med R-design paketet enligt volvo har hört mig för flera gånger.piddemannen skrev:enligt säljaren finns det en annan spoiler som är mindre, liknar den som satt på s60 R versionerna. Den är mindre än den på bilden, mer som en liten läpp typ.Nu är det fel tråd, men Volvo skriver om V60 och en spoiler som är tillval men endast för T6
Jag har inte heller sett någon bild utan Spoilern, så texten "bilen på bilden kan vara extrautrustad" fungerar ju inte för dem. Och om den skulle vara extrautrustade så skulle det var lämpligt att ange att Spoilern finns att köpa som tillval.
Har du läst om Spoilern på flera ställen eller hur fick du veta att den inte ingår som standard?