- tis 12 okt 2010, 16:41
På torsdag ska jag äntligen hämta min nya S60. Är det något speciellt jag bör tänka på? Eller ställa några frågor?
Moderator: Moderatorer
Robertson skrev:På torsdag ska jag äntligen hämta min nya S60. Är det något speciellt jag bör tänka på? Eller ställa några frågor?Grattis, inspektera bilen och kontrollera att allt du beställt finns med, njut av stunden och känslan vid hämtningen. :D
Robertson skrev:På torsdag ska jag äntligen hämta min nya S60. Är det något speciellt jag bör tänka på? Eller ställa några frågor?Tja, vet egentligen inte om det är något speciellt du skall kolla efter.
Heddy skrev:Några saker som jag vet att vi haft problem med är med innetaken, så kolla så att alla täcklock är stängda och sitter på plats, tätning runt dörrar, linsen(ljuspanelen i taken) fram
Robertson skrev:Tack för tipsen. Jag försökte vara noggrann när jag tittade på bilen och fann inga fel i alla fall. Ville bara säga att bilen går som andra redan har sagt, som en dröm! Är riktigt nöjd med lacken Savile Grå och läderklädseln Beechwood/Beige.Jag har också beställt en Savile Grå, så jag ser alla bilder du kan tänka dig ta
Vad vill ni se för typ av bilder? ;)
SIM-kortshållare finns bara i bilar som &aum[…]
Har du anpassad equalizer i telefonen? Streamar d[…]