- fre 08 okt 2010, 20:46
ja det funkar oftast, men inte alltid.
jag har varit med om att man får byta motorstyrenhet efter at man försökt ladda mjukvara, denna gång viste inte ens kunden att bilen var trimad (inte lät att hålla reda på när bilen haft några ägare)
Fellow skrev:VXC70 skrev:uppdatera inte! om du har bilen trimmad. trimmar du med annat märke än polestar kan du glömma att du kan ta service uppdateringar.... så det är nått du får leva utan.Bullshit, Min blev uppdaterad utan problem vid service och trimmet var kvar efteråt.
ja det funkar oftast, men inte alltid.
jag har varit med om att man får byta motorstyrenhet efter at man försökt ladda mjukvara, denna gång viste inte ens kunden att bilen var trimad (inte lät att hålla reda på när bilen haft några ägare)
Bil frågor tar vi på forumet! I lämplig tråd, inte på PM
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.
Det måste vara något fel i huvet på mig... jag är borta från forumet i flera år, sen när man tittar in så är det endast två medlämmar som skrivit fler inlägg än jag.