Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gun_shot
oojooj nu ser ja att jag behöver mitt garage.. ut med båten bara... bara det blir fint väder så ska den i plurret.mm jaja nu tror jag nog att förstår. på bilderna ser det ut som att man behöver dom där smala sladdarna jag fick först. .också..ja får väl vänta o se vad jag får med i den andra kabelhärvan
Användarvisningsbild
av gun_shot
jaha då har jag beställt en ny kabel hos bilia för inte kunde skroten ta ut den som satt i den skrotade bilen .(den är i hop med orginalkablarna ) det gick sladdar åt alla håll sa han. hmm å det stämmer ju. nu är det bara att vänta minst en vecka då
för dom i göteborg är inte så snabba ..eller.
Användarvisningsbild
av MartinS
gun_shot skrev:jaha då har jag beställt en ny kabel hos bilia för inte kunde skroten ta ut den som satt i den skrotade bilen .(den är i hop med orginalkablarna ) det gick sladdar åt alla håll sa han. hmm å det stämmer ju. nu är det bara att vänta minst en vecka då
för dom i göteborg är inte så snabba ..eller.
Dom i göteborg är snabba, men återförsäljarna brukar sällan vilja betala för snabbare frakt än en vecka.

/Martin
Användarvisningsbild
av gun_shot
hehe jo det är nog så de va mest på skämt. tycker om att hacka på göteborgare
man får alltid mothugg.

Detta har börjat hända min v70 -12.. b[…]

Som alltid när man får en felkod sparar[…]

Okej 😢 ja de tycker jag med

Broms höger fixas aldrig

Det händer att slangarna kletar igen på[…]