Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gun_shot
oojooj nu ser ja att jag behöver mitt garage.. ut med båten bara... bara det blir fint väder så ska den i plurret.mm jaja nu tror jag nog att förstår. på bilderna ser det ut som att man behöver dom där smala sladdarna jag fick först. .också..ja får väl vänta o se vad jag får med i den andra kabelhärvan
Användarvisningsbild
av gun_shot
jaha då har jag beställt en ny kabel hos bilia för inte kunde skroten ta ut den som satt i den skrotade bilen .(den är i hop med orginalkablarna ) det gick sladdar åt alla håll sa han. hmm å det stämmer ju. nu är det bara att vänta minst en vecka då
för dom i göteborg är inte så snabba ..eller.
Användarvisningsbild
av MartinS
gun_shot skrev:jaha då har jag beställt en ny kabel hos bilia för inte kunde skroten ta ut den som satt i den skrotade bilen .(den är i hop med orginalkablarna ) det gick sladdar åt alla håll sa han. hmm å det stämmer ju. nu är det bara att vänta minst en vecka då
för dom i göteborg är inte så snabba ..eller.
Dom i göteborg är snabba, men återförsäljarna brukar sällan vilja betala för snabbare frakt än en vecka.

/Martin
Användarvisningsbild
av gun_shot
hehe jo det är nog så de va mest på skämt. tycker om att hacka på göteborgare
man får alltid mothugg.

Perfekt, tack.

Har iaf själv en Ryobi som funkar dunder, […]

För normala försäkringar är de[…]

Jag har en dieselbil och en ren elbil. Det blir un[…]