Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Väldigt snygga fälgar må jag säga :-)-)
På bild i alla fall, ska bli kul att se i verkligheten liksom hela bilen för den delen i denna kostym.
Användarvisningsbild
av CabBO
Kluster skrev:Här är det lite mer info från AutoMotorSport:

http://www.automotorsport.se/news/21460 ... re-chassi/

Jäkla snygga bilar. V60 och S60 är snygga var och en på sitt sätt. Den röda lacken gör sig mycket snygg. Nu är det ju riktade lampor inomhus på dom, så dom blänker ordentligt, men denna röda färg är kanonfin. Fälgarna passar fint på modellerna.
Vad är skillnaden mellan en Summum och R-Design utseendemässigt förutom fälgar, lack och backspeglar. Är det värt pengarna att köpa R-Design istället för t ex summum och momentum. Man kan ju lägga till en hel del tillval för pengarna istället.
av sandberg80
boydanne skrev:Om jag inte minns helt fel så låg R-Design 17000 kr över Summum. En T5 R-Design skulle ligga på ca 378000
Så du menar att R-design kostar 32 000:- !!! Fan Volvo har blivit världsmästare att ta betalt för sina grejer nu.
Användarvisningsbild
av PalmE
sandberg80 skrev:
boydanne skrev:Om jag inte minns helt fel så låg R-Design 17000 kr över Summum. En T5 R-Design skulle ligga på ca 378000
Så du menar att R-design kostar 32 000:- !!! Fan Volvo har blivit världsmästare att ta betalt för sina grejer nu.

Då va ju R-design till min V50 dyrare 36 000:- för R-design med 18" fälgar, så det är inget nytt påfund att dom tar bra betalt.
Användarvisningsbild
av PalmE
Jag har ju rabatt för att jag är volvoanställd, men jag tror R-design paketet kosta ca 30' utöver momentum med min rabatt då. Sedan så beställde jag med Teknikpaketet high performance, tidur för bränslevärmaren, nyckelavstängning krockkudde och mörktonade rutor 5st. 8)
Användarvisningsbild
av piddemannen
Var och beställde en S60 D5 R design i helgen och R paketet kostade 25000:- utöver Momentum. La även till premium sound, automat, driversupport, delbart drag, spoiler bak,Den blir nog en trevlig bil :)

När jag laddar ner får jag hela nä[…]

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]

Intressant berätta mer... kunde du smö[…]

Det går, men det ända "rätta&[…]