- ons 06 okt 2010, 20:54
Och NEJ jag är inte SD:are om du tror det, tycker bara att dom blir lite uthängda som svin och att man prisar extremvänstern för deras sk. protester. Det var ju samma visa när "Ny Demokrati" kom in i riksdagen, då reste sej Westerberg upp och gick ut ur studion.
Att du sen tycker att SD är gnälliga så vad är då dom andra partierna?
Och jag tror och hoppas att vi fortfarande lever och bor i ett demokratiskt land med både religionsfrihet och åsiktsfrihet.
torbjorn_75 skrev:Om ni uppfostrar barnen ordentligt i skolan så blir dom kanske inte så gnälliga som SD sen när dom växer upp, menar jag.Uppfostran av barnen ska väl i huvudsak vara föräldrarnas sak att sköta. Vad vi i skolan i huvudsak i just detta ämne försöker att lära barnen är att ha en just värdegrund med en sund moral och etik hur man bemöter andra människor oavsett religion och hudfärg.
Och NEJ jag är inte SD:are om du tror det, tycker bara att dom blir lite uthängda som svin och att man prisar extremvänstern för deras sk. protester. Det var ju samma visa när "Ny Demokrati" kom in i riksdagen, då reste sej Westerberg upp och gick ut ur studion.
Att du sen tycker att SD är gnälliga så vad är då dom andra partierna?
Och jag tror och hoppas att vi fortfarande lever och bor i ett demokratiskt land med både religionsfrihet och åsiktsfrihet.
HaDe
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"
vetten
Det är aldrig för sent att ge upp "ELLER"