Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av crumpets
Nej, inte överdrivet. Den hörs men det är inte så man blir döv om man råkar trigga det när man sitter i den :lol:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Volvo borde ha nya stickor, du har alltså ett öppet hål nu? :shock:

/Kalle
Användarvisningsbild
av crumpets
Lite grejs beställt och köpt.
Såg i vadis att man skulle blåsa ur vevhusventilationen och byta flamfälla runt 15k mil så jag beställde ny sån från skruvat.
Tog och beställde nytt spolarvätskelock samtidigt, och en ny termostat. Tar all evig tid att få nån värme i motorn nu, det kan bero på stor motor + kallt väder men den kostade en hundring bara så jag tänkte att jag provar, går det lika långsamt med den nya termostaten är det ju alltid bra att ha den gamla i reserv om inte annat.

Har även ny skivor + belägg fram påväg. Bytte ju i våras men de började skrika som attan när man bromsade för nån månad sen och det vägrar gå bort, trodde högst att jag skulle få nya belägg men skruvat skickade både skivor + belägg direkt när jag beskrev problemet. Tummen upp för den kundservicen faktiskt :)

Ny olja var jag och inhandlade på allas vårt biltema igår också. 5w40 helsyntet. Och ett filter på volvo :)

Vita skärmblinkers är också påväg på! Och dioder till regplåtsbelysningen. Tack vare vår egen ticken :-)-)
Började skruva lite på regplåtsbelysningen men insåg att jag saknar så liten torx. Det bör ev. finnas i torxsettet jag SKA ha liggande i bakluckan men som nu inte låg där :oops:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
När du byter termostaten kommer värmen som ett brev på posten :)

Vad har du för sockel i reglåtsbelysningen? Jag vill gärna se bilder på själva dioden sen och givetvis bilder på hur det lyser :wink:

/Kalle
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 47

Har nu under några laddningar märkt att[…]

100 mil eftersom det ofta handlar om att å[…]

Ja ett ganska omfattande jobb :-(

Ingen som har koll? :( Jag är ju fullt medv[…]