Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Av det äldre sortimentet hade jag velat ha en P1800.

Ur det nya sortimentet hade ju en C70 varit fint. :)
Jag har redan min drömbil i garaget, S70 T5 med en färg som får gamla gubbar i grått att sätta kaffet i halsen.Bilen är i nyskick och jag älskar den så att jag bara kan stå och titta en lååång stund i ren lycka.
Däremot har jag fortfarande svårt för att överge min gamla 850 GLT.Kan ju bero på att den aldrig under några omständigheter krånglat så att den inte varit körbar.
Larzan skrev:Den finns inte.

Volvo crew cab pickis kanske baserad på xc90, diesel och geartronic såklart.
Cromed sidebars och frontbar.. 20"..

Jag såg faktiskt en nyaste generationens xc70 ombyggd till pickis häromdagen :shock: Tog en bild men blixten på mobilkameran var för kass. Hade glömt bort det men nu blev jag påmind, riktigt ball kreation.

Ontopic så hade jag valt en s80 v8 med r-design, vet inte om det är en valbar kombo men det hade jag velat ha i alla fall. Gubbräser/motorvägslok är en fin kombination :lol:
Larzan skrev:Den finns inte.

Volvo crew cab pickis kanske baserad på xc90, diesel och geartronic såklart.
Cromed sidebars och frontbar.. 20"..
Inte crew cab men pickup i alla fall:
Bild

Mer finns på http://www.racimex.se/blog/volvo-xc90-styling
Som sagt.
Finns inte i Volvos sortiment.
Däremot på importerade bilar. Tänker på bl.a. Nissan Navara. En mycket trevlig bil som funkar alldeles utmärkt t.ex älg/viltjakten.

Lite synd att Volvo inte har egna pickisar eller skåp i renault master storleken. Tror Volvo missar rätt mycket försäljning där.
Tja den finns ju tyvärr inte ännu tror jag. Men en 4x4 C30 2,5turbo som någon välrenommerad trimfirma har fått sätta klorna i och optimera så mycket dom kan men ändå fixat att den går att köra som en "vanlig" bil :-O)

Tror att man skulle kunna ha rätt kul med en sån :-)-)
vetten skrev:Tja den finns ju tyvärr inte ännu tror jag. Men en 4x4 C30 2,5turbo som någon välrenommerad trimfirma har fått sätta klorna i och optimera så mycket dom kan men ändå fixat att den går att köra som en "vanlig" bil :-O)

Tror att man skulle kunna ha rätt kul med en sån :-)-)
Man skulle ju iofs. kunna plocka i V8:an för att göra den extra kul och om man dessutom placerade den där baksätet sitter idag ja då kan det bli skitkul :twisted:

Ja kom igen nu kompisar ?:-/ Kan inte en sån vara en drömbil :mrgreen: Ja nu när man får drömma och man måste välja en Volvo :-O)

Ja för min drömbil är ju trots allt en riktigt häftig.................................................................... ?:-/ ?:-/ ?:-/

Porsche.....Spelar egentligen ingen roll vilken årsmodell ??:-/ Ja där blir det svårt eftersom det ska vara en "Dräpare" oavsett årsmodell :-O)

Men jag kan nöja mej med en sån där "DräparVolvo" som jag just beskrev :twisted:

Kan ju bli överjävligt kul ;-//

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]

Gänglåsning "släpper" vi[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]