Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Nu börjar det dra ihop sig. (Vilket också förklarar den frånvaro på forumet jag kommer ha den närmsta tiden)

Jag har lagt in USA & Kanadakartor till tomtomprogrammet på telefonen, så nu slipper jag bekymra mig om att hitta.

Har ni några sista minuten tips?

Kommer mestadels uppehålla mig i Alberta, Canada. Så tips på bra turistande där mottages också tacksamt.

Har fortfarande inte bestämt mig för hyrbil, börjar bli dags nu...

/Anders
Brainy skrev:Nu börjar det dra ihop sig. (Vilket också förklarar den frånvaro på forumet jag kommer ha den närmsta tiden)

Jag har lagt in USA & Kanadakartor till tomtomprogrammet på telefonen, så nu slipper jag bekymra mig om att hitta.

Har ni några sista minuten tips?

Kommer mestadels uppehålla mig i Alberta, Canada. Så tips på bra turistande där mottages också tacksamt.

Har fortfarande inte bestämt mig för hyrbil, börjar bli dags nu...

/Anders
Om jag vore du skulle jag försöka ta mig till Revelstoke/BC, snöskoteråkarnas mekka. Tror det är en stor skidåknings ort också. Kolla på Youtube och sök på Revelstoke.

Självklart är jag avis på dig, men önskar en riktigt bra resa på alla tänkbara sätt.
:D
Är bensinpriset ett mått på hur bra man har det så...

Matpriserna upplever jag som mycket dyrare. Elektronik är i vissa fall billigare.

Något jag stör mig på här är all tomgångskörning. Gå ut och starta bilen det första man gör på morgonen och sen gå in och äta frukost och göra sig i ordning innan man åker till jobbet verkar vara helt normalt.
Liksom att låta bilen stå på parkeringen utanför affären på tomgång så länge någon sitter kvar i bilen, strunt samma om shoppingen tar 2minuter eller 45 minuter.
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5

Hej, undrar om någon vet vad nedre delen av […]