Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lazy
Hallå!

Jag har nu beställt en V60 D3 Black M och det känns kanoon, har fått leveransvecka 46.
Vore kul och höra från fler som beställt V60 vilka känslor ni har? :D
Senast redigerad av 1 Lazy, redigerad totalt 0 gånger.
av Micke008
Jo jag beställde en D5 AWD Summum Ember Svart för en månad sen. Har sen tidigare fått ett datum 11/11 så det borde bli vecka 45 i fabriken!?

När beställde du din bil?

Känslor, ha jag valt rätt färg, skulle jag beställa en R-design nu istället, men vilken färg ska jag då välja.
Användarvisningsbild
av opA
Ynot skrev:Hallå!

Jag har beställt en V60 D3 Black M och det känns kanoon, har fått leveransvecka 46.
Grattis.. och fy vad man är avis ! :| :D

Hur kommer de sig att du gick från en turbo bensinare till D3:a ? En T6:a hade väl varit ballare ? ;)
av Lazy
Micke008 skrev:Jo jag beställde en D5 AWD Summum Ember Svart för en månad sen. Har sen tidigare fått ett datum 11/11 så det borde bli vecka 45 i fabriken!?

När beställde du din bil?

Känslor, ha jag valt rätt färg, skulle jag beställa en R-design nu istället, men vilken färg ska jag då välja.
Jag beställde min den 8/9, sköter mina bilar med omsorg och då är svart snyggast tycker jag, men med R-design tycker jag passion red också är snygg.
av Lazy
opA skrev:
Ynot skrev:Hallå!

Jag har beställt en V60 D3 Black M och det känns kanoon, har fått leveransvecka 46.
Grattis.. och fy vad man är avis ! :| :D

Hur kommer de sig att du gick från en turbo bensinare till D3:a ? En T6:a hade väl varit ballare ? ;)
Har köpt ett landställe på Gotland och känslan nu är att en V60 D3 passar perfekt för frugan och mej, ekonomiskt och det är ju så att man också anpassar körningen efter vilka vägar man kör på och då passar en D3:a perfekt här, men jag kommer nog att sakna lite av den effekt jag kör på idag.
Senast redigerad av 1 Lazy, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av opA
Ynot skrev:Har köpt ett landställe på Gotland och känslan nu är att en V60 D3 passar perfekt för frugan och mej, ekonomiskt och det är ju ju så att man också anpassar körningen efter vilka vägar man kör på och då passar en D3:a perfekt här, men jag kommer nog att sakna lite av den effekt jag kör på idag.
Förstår ! :-)-)
av boydanne
Kommer inom dom närmaste veckorna att beställa en v60 R-Design T5 Powershift med teknikpaket premium sound, 5 tonade rutor. Färgen är det svåra, funderar på savile grå.
av Lazy
Fick mail idag från min säljare och leveransdagen ligger nu på den 11/11 :-)))))
Användarvisningsbild
av supersonic
boydanne skrev:Kommer inom dom närmaste veckorna att beställa en v60 R-Design T5 Powershift med teknikpaket premium sound, 5 tonade rutor. Färgen är det svåra, funderar på savile grå.
Underbart val! Den gör sig bra i svart den du... eller vitt.....
av boydanne
supersonic skrev:
boydanne skrev:Kommer inom dom närmaste veckorna att beställa en v60 R-Design T5 Powershift med teknikpaket premium sound, 5 tonade rutor. Färgen är det svåra, funderar på savile grå.
Underbart val! Den gör sig bra i svart den du... eller vitt.....
eller rött, men tvekar lite på den färgen för att bilen står ute året runt och rött brukar solen gå rätt hårt åt. Men det är väll bättre färger nu än för ett par år sen.
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]

Den källa jag hittade påstod att &aum[…]