- tis 07 sep 2010, 08:03
Tflex skrev:Skriv och berätta vad du fick för svar för när dom går att beställa.tower skrev:Tack för svaret! Pratar och förstår bara tyska efter att jag intagit några öl :D Ska ringa säljaren imorgon och fråga hur det ligger till, och vad det skulle göra på leveranstiden om man vill ha den nya inredningen.Tflex skrev:Hej!Vet inte hur din tyska är men om du läser dokumentet som det länkas till i första posten står det att det ingår "skärm" till alla ljudpaket. 5" eller 7" färgskärm beroende på vilket paket du tar. Personligen skulle jag verkligen se till att få den nya inredningen då den nuvarande inte alls känns som den motsvarar resten av bilen. Därför jag väntat med att beställa när jag hörde i våras att detta skulle komma. Läste på något annat forum att den nya inredningen skulle vara på bilar som beställs efter den 1e september. Är dock lite osäker på detta datum.
Innebär detta att det kommer att ingå en "skärm" i alla XC60, eller är det ett tillval? Någon som vet vad det kostar, om man bara vill ha "skärmen" utan navigation osv?
Anledningen till att jag frågar är för att jag beställde en XC60 i slutet på juli med beräknad leverans v.47. Ska man ändå vänta så länge så kanske det är värt att försöka få med "skärmen" och vänta några veckor till.
Någon som kan ge ett gott råd?