Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

av Volvobeundraren
Hejsan.

Har köpt mig 3 st Bosch Rallye 225 (Big knick) och skall montera dessa med ett fäste bakom nummerskylten. Problemet är att jag inte hittar något bra ställe att sätta extraljusstagen på, har ni nåt tips? Det verkar inte finnas ett dugg att fästa i bakom grillen, och jag vill inte heller borra i grillen för den delen heller.

Eller kan man skippa stag och köra endast med basmontering?

Mvh,
Johan.
Volvobeundraren skrev:Hejsan.

Har köpt mig 3 st Bosch Rallye 225 (Big knick) och skall montera dessa med ett fäste bakom nummerskylten. Problemet är att jag inte hittar något bra ställe att sätta extraljusstagen på, har ni nåt tips? Det verkar inte finnas ett dugg att fästa i bakom grillen, och jag vill inte heller borra i grillen för den delen heller.

Eller kan man skippa stag och köra endast med basmontering?

Mvh,
Johan.
Haj. Ja har 3 st extraljus som sitter bara me fästena i nummerskylten o de fungerar fint.
Norfolklinetolle skrev:Haj. Ja har 3 st extraljus som sitter bara me fästena i nummerskylten o de fungerar fint.
Tänkte testa först utan stag, precis som dig. Vi får la se hur det fungerar.

Ingen som har nåt förslag?

Se min post längre upp, fullt av bilder. Det […]

Drivetrain Issue (V60 2024 T6)

Thanks for the link. To my understanding, I think […]

hjullager eller difflager

har lager ljud vänster fram låter mest […]