Moderator: Moderatorer
Ynot skrev:Bygger i helgen och beställer nästa vecka. :lol:Jag har testbyggt min bil, men beställde den redan i förra veckan innan man kunde bygga den på hemsidan.
XC90_Executive skrev:Byter jag är T6 awd enda alternativet, förmodligen. Blir i runda slängar 550-600.Snarare ~436.000
Arese skrev:Smäller man ihop en V60 T6 med all utrustning som går att få så landar det på ca. 546 000. En BMW 335xDrive med likvärdig utrustningsnivå för 690 000 känns kanske mer aktuell?XC90_Executive skrev:Byter jag är T6 awd enda alternativet, förmodligen. Blir i runda slängar 550-600.ja för de pengarna känns ju inte en V60 (eller någon annan Volvo heller för den delen...) särskilt aktuell.
viktore skrev:Tjaa, tur att vi är olika. Även om BMW 335 skulle vara en bättre bil objektivt sett, kanske en V60 lockar med andra egenskaper som BMW' saknar enligt vissa människor. Tråkigt om alla skulle välja samma sak liksom...Arese skrev:Smäller man ihop en V60 T6 med all utrustning som går att få så landar det på ca. 546 000. En BMW 335xDrive med likvärdig utrustningsnivå för 690 000 känns kanske mer aktuell?XC90_Executive skrev:Byter jag är T6 awd enda alternativet, förmodligen. Blir i runda slängar 550-600.ja för de pengarna känns ju inte en V60 (eller någon annan Volvo heller för den delen...) särskilt aktuell.-)
viktore skrev:Ja, man får ju rabatt :DArese skrev:Smäller man ihop en V60 T6 med all utrustning som går att få så landar det på ca. 546 000. En BMW 335xDrive med likvärdig utrustningsnivå för 690 000 känns kanske mer aktuell?XC90_Executive skrev:Byter jag är T6 awd enda alternativet, förmodligen. Blir i runda slängar 550-600.ja för de pengarna känns ju inte en V60 (eller någon annan Volvo heller för den delen...) särskilt aktuell.-)
opA skrev:Snarare ~436.000
Byggde ihop en T6 AWD, summum och massa lull-lull som en teknik-fjolla som en själv är och hamnade på 436 :)
Arese skrev:Nej men seriöst, för de pengarna känns en M3 eller 550 mer aktuell.Bara du säger vad man får en ny fullmatad M3 för dom pengarna så ska jag köpa det!
XC90_Executive skrev:Även du kommer med ålder och erfarenhet att upptäcka att du vill ha det bästa, då kommer inte M3:s pris vara ett hinder utan en möjlighet.!!Arese skrev:Nej men seriöst, för de pengarna känns en M3 eller 550 mer aktuell.Bara du säger vad man får en ny fullmatad M3 för dom pengarna så ska jag köpa det!
Låter som typ BMW iX är en kandidat? h[…]