Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Nordan
Nya V60 kom rullande genom Borås idag, riktigt snygg var den!
Användarvisningsbild
av Kaikki
Hurdan var den? Snyggare i verkligheten än på bilderna man fått se?
av Nordan
Jag tyckte den var snyggare i verkligheten. Denna var nån ljus metallic. tycker det är lite synd att den varken har dimljus eller varselljus...
av perhall
Nordan skrev:Jag tyckte den var snyggare i verkligheten. Denna var nån ljus metallic. tycker det är lite synd att den varken har dimljus eller varselljus...
Det var väl en snik-variant. Min åf har en S60 hemma med 16" och ingen rolig utrustning... blir lite chock när man sett bilder på pressbilarna.../PH
av Amli
Jag kan tänka mig att det är samma som med XC60 och S60. Bägge tycker jag var ganska fula på pressbilderna fast mycket bättre i verkligheten.
perhall skrev: Det var väl en snik-variant. Min åf har en S60 hemma med 16" och ingen rolig utrustning... blir lite chock när man sett bilder på pressbilarna.../PH
Jag utgår nästa att det var något som stod i hallen då? För man är väl inte så korkad att man tar in en ful snikmodell som demobil när det ska lanseras en helt ny modell? ??:-/ Då ska det ju visas från sin bästa sida!
av sandberg80
Man har väl äntligten tagit bort dimljus a´la 90-tal på s & v60? De ingår åtminstone inte i något paket i alla fall.

Kan faktiskt inte förstå hur nån kan tycka det är snyggt med dimljus, men smaken är väl som baken...
Användarvisningsbild
av poseidon
Amli skrev:Jag kan tänka mig att det är samma som med XC60 och S60. Bägge tycker jag var ganska fula på pressbilderna fast mycket bättre i verkligheten.
perhall skrev: Det var väl en snik-variant. Min åf har en S60 hemma med 16" och ingen rolig utrustning... blir lite chock när man sett bilder på pressbilarna.../PH
Jag utgår nästa att det var något som stod i hallen då? För man är väl inte så korkad att man tar in en ful snikmodell som demobil när det ska lanseras en helt ny modell? ??:-/ Då ska det ju visas från sin bästa sida!
Fast de flesta köper ju inte "top-modellen" så det kan nog vara bra å ha en "standard" bil å visa potentiella kunder.
av Amli
poseidon skrev: Fast de flesta köper ju inte "top-modellen" så det kan nog vara bra å ha en "standard" bil å visa potentiella kunder.
Det är ju bra att ha en snikmodell oxå. Men att bara ha en bil inne och denna är en snik variant skulle jag säga är direkt fel.
Användarvisningsbild
av Guru
Nordan skrev:Jag tyckte den var snyggare i verkligheten. Denna var nån ljus metallic. tycker det är lite synd att den varken har dimljus eller varselljus...
Det finns inga dimljus på S/V60 av den enkla anledningen att det inte får plats! För mycket grejer bakom stötfångaren...

Ja kanske gjorde fel, ja mätte på den s[…]

Trasig Renault Scenic

Har haft vilopaus några dagar, väntat p[…]

Bygga ”busbil”

Det går väl att plocka ut 300hk+ ur en […]

Idag var tanken att byta olja i bilen vilket int[…]