Volvo S/V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av xpeeect
Tjena tjena alla !

Tanken är nu att jag ska montera in en laddtrycksmätare i min Volvo V40 2.0T fas 1.
Saken är den att jag vet inte riktigt hur jag ska göra, så ja vänder mig till er.

Är det någon som har en bra guide ( gärna med bilder ) hur man ska göra för att montera detta ? Tanken är att ha den monterad i A-stolpen. Vore väldigt snällt och väldigt uppskattat med all hjälp jag kan få !

Mvh
av Eddeman
xpeeect skrev:Tjena tjena alla !

Tanken är nu att jag ska montera in en laddtrycksmätare i min Volvo V40 2.0T fas 1.
Saken är den att jag vet inte riktigt hur jag ska göra, så ja vänder mig till er.

Är det någon som har en bra guide ( gärna med bilder ) hur man ska göra för att montera detta ? Tanken är att ha den monterad i A-stolpen. Vore väldigt snällt och väldigt uppskattat med all hjälp jag kan få !

Mvh
Hej kollade upp detta här ute på sidan bara gå in o läsa :) Lycka till!!

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... are#p83644
av N0RBERG
xpeeect skrev:Vilken väg eller hur får man den från kupén in till motorrummet då? Är den biten jag e fundersam över :)
Finns en svart gummigenmföring i torpeden både på förarsidan och passagerarsidan. Enklast är väl att dra via den på förarsidan, kortaste vägen. Då kommer du igenom ovanför pedalerna inne i bilen.
Volvo 945 STARTAR EJ

Hej, Min bil dog för nån vecka sedan n&[…]

Handbroms

Och när jag besiktade nu så ska han p&a[…]

Huvvajer

Hej Min huvvajer har gått av precis bakom h[…]

Om man ska vara petig så sitter laddaren i […]