PV, Duett, P1800, P1900, Amazon, 140, 160 relaterade ämnen men här diskuterar vi även Volvo 903 (Valp) & TP21 (Sugga) samt EPA och A-traktorer

Moderator: Moderatorer

av amazonen
bensinskalle skrev:Ok, if you have a well equipped supply there will not be any problem. I thought it would be difficult for you to find parts, thats why I asked ;)
thats sweet off you :-) thx
I'm already 8 months looking for places where I can buy parts so I got enough i think :p
Användarvisningsbild
av bensinskalle
ok! sounds like you are on the way ;)

If you are going to buy a car from sweden, i think you should take the chanse and buy an engine. There are plenty of them here, especially b18/ b20. There's no problem finding one for 100€, or an military supply engine brand new for 300€ if you're lucky ;)
Användarvisningsbild
av stooges
I have a question for you gays . I'm looking for a volvo amazon
Ingen som undrar varför han kallar er för gays? óch inte guys!!!!!!!!!!
ha det....................
Användarvisningsbild
av len
Då han är belgare och gjort ytterligare 4 stavfel på engelska, så är det väl ok. Han menar nog "killar"... :)
av Rådlös
Visserligen ett "suspekt" stavfel, men jag tycker det är lite lågt att märka ord på det här viset. Var glada att han inte skrev på franska, eller möjligen flamländska som kan vara hans modersmål. Han kom ändå så här långt trots att fransktalande personer mormalt inte är ett dugg intresserade av att tala eller skriva engelska.
Om någon nu visar förteroende för den här sidan i så hög grad att han öppnar sig och begär hjälp med sitt bilköp, så borde väl dom som möjligen vet svaret hjälpa honom i stället.
Användarvisningsbild
av stooges
Ojdå!
Där kom pekpinnen fram.
Ber så mycket om ursäkt..Fick en släng av 60 tals ironin.....
I wich the Begium boy good luck.................
Ska hålla mig i skinnet nästa gång.....
Användarvisningsbild
av len
bry dig inte om pekpinnen stooges. Jag tolkade ditt med lite humor.. :)

Bokade förra veckan kunskapsprov efter att lu[…]

Äkta Roundup fixar det enkelt.... var sä[…]

Byta tändningslås

Du skall kunna byta låset mot ett nytt, l&ar[…]

Jag köpt hem Mcase-säkringar för […]