- tis 12 feb 2008, 23:31
Går reglaget till färdatorn plocka isär så man kan rengöra eller nåt. Får snurra som en vettvilling för att få alla momenten att fungera under några sekunder. OM jag inte snurrar på den snabbt fram ochj tillbaka ett par gånger så får jag kanske medelförbrukning vid ett snäpp och medelhastighet i på nästa snäpp och tar jag ett snäpp till så blir det medelförbrukning igen o.s.v. Misstänker att det kontaktytor som behöver rengöras.
När jag ändå skriver kanske jag kan ta med denna fråga också. Ska byta lampa vid tempreglaget i min S80.
och då skall man ju haka loss panelen från ljudenheten. Tyckte jag tog i så det räckte men vågade inte mer. Jag har fått för mig att den ska dras rakt ned när man ska lossa den från ljudenheten. Stämmer det?
När jag ändå skriver kanske jag kan ta med denna fråga också. Ska byta lampa vid tempreglaget i min S80.
och då skall man ju haka loss panelen från ljudenheten. Tyckte jag tog i så det räckte men vågade inte mer. Jag har fått för mig att den ska dras rakt ned när man ska lossa den från ljudenheten. Stämmer det?
- By XRay89