Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Honke
XC90_Executive skrev:Jag har haft en (1!) dags semester hittills (det var i början av juli). Kan väl hoppas på iallafall nån dag till :wink:
Haha ja fy fan då hade jag dött! :wink: Klart du måste ta ut mer semester, viktigt att komma bort från jobbet ett tag!!
av llesrof
Jag är inne på min fjärde vecka efter två och en halv veckas semester. Det är en av nackdelarna med att starta nytt jobb i början på året, man får inte så mycket betald semester första året. Och ångest för att börja arbeta igen? Näe, jag gillar att arbeta och trivs med mitt arbete. På onsdag kommer min kollega tillbaka också efter att hav vart ledig i drygt tre veckor.
Användarvisningsbild
av cybermunk
Har haft mina 2 veckor ledighet, nu sitter jag och är otillåten på min arb plats, detta då jag inte har några papper på jobb.
av kottskrapa
Då kan ju jag vara lite av ett ****** o säga att jag har min första semesterdag idag, 2,5 veckor ledigt :D

Synd bara att de va fint väder nu i helgen när jag jobbade och inte nu idag, mulet och blåsigt.. men det är väl så det blir med sen semester
Användarvisningsbild
av skovde
Första dagen idag efter att ha varit föräldraledig sen början av april 8)
Användarvisningsbild
av ketto
Mina 7 veckor semester tog slut förra veckan! Då va de bara att kliva upp klockan 05.00 igen! :evil:
Ja sov inte mycke den natten!

Ångest?? Svar JA! :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Honke
Jaha efter 3 dagar på jobbet så är man redan inne i gängorna igen, det enda som är drygt är när klockan ringer 0600 ;) Det vänjer man sig aldrig vid.
ABS ring/sensorring

Har en XC60 -14 4wd med krånglande felkod p&[…]

Har nu kollat flatstiftkontakterna som är oke[…]

Felkod B5

Försökte gå in på lä[…]

Gänglåsning "släpper" vi[…]