- tor 05 aug 2010, 10:02
p.s. skall tillägga att jag även sett bilar med konvertering där det inte bländar och fungerar perfekt men de är tyvärr underrepresenterade.....
*pettson* skrev:Man kan ju undra hur sjutton de bilarna får igenom belysningen genom besiktningen? En gåta för mig. I vissa fall är det som att möta någon med helljuset på.Honke skrev:Jag kan bara hålla med, det är ett jävla ofog med gamla xenonkonverterade bilarNej.. snarare ett jävla ofog med folk som monterar saker utan att bry sej om andra. För det går utmärkt att konvertera utan att blända andra. Bara man har lust att göra jobbet ordentligt.
p.s. skall tillägga att jag även sett bilar med konvertering där det inte bländar och fungerar perfekt men de är tyvärr underrepresenterade.....
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson