- ons 04 aug 2010, 16:58
Kan vara så att dom blandat ihop din bil med en annan, också har det upptäckts mitt i och avbrutits. Sen i all stress så har dom glömt återställa, detta hände mig med min V40. Lämnade in den för att byta fläktmotor, körde sen förbi helt appropå och skulle fiska upp ett bensinkort som satt i solskyddet. Då stod en Volvomek och höll på strippa bagageutrymmet.....så jag frågade om fläktmotorerna numera satt bak i V40?? "Ehh va?"... "Nej hur så?"..... så jag nämnde att det bara är fläktmotorn som ska bytas.....och han säger frågande "ska du inte ha drag monterat??" Jo om jag får det gratis så varsågod, tyckte jag. Han skämdes en del kan jag lova, och ännu mer när jag fick åka tillbaka och hämta bagagerumsmattan och reservhjulet som inte var isatt efter det lilla misstaget.
Verkstadschefen bad så mycket om ursäkt sen fick jag ett presentkort på 1000spänn till nästa service. Tyckte jag var sjysst.
Verkstadschefen bad så mycket om ursäkt sen fick jag ett presentkort på 1000spänn till nästa service. Tyckte jag var sjysst.
En sjöman väntar inte på medvind, han lär sig segla
- By Okalettos