Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av nattjobbarn
har nägon här haft med dom att göra tidigare?
har hittat på en bil som står hos dom som jag skulle villja ta mig en närmare titt på.Men bor dock i stockholm och orkar inte åka 20 mil enkel bara för att "titta" om personalen är kassa i roten när man väll kommer fram. :)
av Burken
Rejmes är en stor konsern så det är inga små skojjare iaf..
av Teemu
får väl hoppas att personalen där på försäljningssidan är bättre än den är här på verkstad.
Användarvisningsbild
av nattjobbarn
dom hade satt ut fel pris i annonsen så det blir inget köp där.
Användarvisningsbild
av Danneman
Trist... åkte du dit också? Och fick reda på det där eller ?
Användarvisningsbild
av nattjobbarn
Danneman skrev:Trist... åkte du dit också? Och fick reda på det där eller ?
nej.ringde dom innan tänkt avfärd.tydligen många som ringt på den aktuella bilen den morgonen :lol:
Användarvisningsbild
av Zilv
Var där en gång och bjöd på en v70 2.5t -99 för 2 års sen eller nåt liknade allafall , riktigt sura försäljare , dom ville ha 139:- för den och jag bjöd 130:- dom bad mig åka typ , var inte intresserad av att göra affär.
riktigt otrevlig va han som va försäljare allafall =(.
Men remjes i linköping funka skit bra nu när jag köpte den nya i år =)
av Teemu
verkar vara något genomgående hos just Rejmes. Iofs inte varit i Finspång, men Rejmes i Hallsberg erbjuder urusel service och verkar inte ha någon större kunskap heller.
av axet
Zilv skrev:Var där en gång och bjöd på en v70 2.5t -99 för 2 års sen eller nåt liknade allafall , riktigt sura försäljare , dom ville ha 139:- för den och jag bjöd 130:- dom bad mig åka typ , var inte intresserad av att göra affär.
riktigt otrevlig va han som va försäljare allafall =(.
Men remjes i linköping funka skit bra nu när jag köpte den nya i år =)
oftast så får man det bemötande man förtjänar... :wink:
om dom vill ha 139 och du bjuder 130 så är det väl klart att dom inte vill sälja till dig, skulle inte jag heller göra säkert ingen bra vinst på den affären.
av Frigge
Teemu skrev:verkar vara något genomgående hos just Rejmes. Iofs inte varit i Finspång, men Rejmes i Hallsberg erbjuder urusel service och verkar inte ha någon större kunskap heller.

Ganska konstig bedömning av ett företag du inte varit på ?
Kan ju inte dömma ett helt företag pga ett ställe.
Rejmes är mig veteligen ett väldigt stort företag.

/Fredrik

När jag svänger ganska kraftigt, tex i e[…]

Hejsan, köpte mig en V60 T3 2011 idag, och te[…]

Fick nu OTA notis. Den installerar den senaste! I[…]

Det blidde en Autel AL549 som kommer nästa ve[…]