- lör 17 jul 2010, 01:10
Tjenare ! . det är så att jag har köpt mig en Volvo 740 , 1987a :D
men! , nu är det så att.. Ska försöka förklara Vad jag har för problem .
har sökt runt men hittar inget ? ;S ,
är så att Broms pedalen sitter VÄLDIGT högt upp , om man jämför med Gasen och kopplingen? . och sitter man och gasar , och ska göra en inbromsning då far man UNDER bromspedalen med foten( är inte så här på farsans 745), kan inte tänka mig att detta är så bra om någon jäkel skulle hoppa fram på vägen :-O) ,
om man nu inte hinner tänka att he upp foten före en hel del! ^^
så , Hur Fasiken ändrar man i vilken höjd broms pedalen ska vara på i "uppfällt läge"? :???:
Det är så att pedalen tar även i Själva plast kåpan som sitter över alla kablar , pedalerna å det under ratten! :/
Tack på förhand , Bjuder även på stav fel! 8)
men! , nu är det så att.. Ska försöka förklara Vad jag har för problem .
har sökt runt men hittar inget ? ;S ,
är så att Broms pedalen sitter VÄLDIGT högt upp , om man jämför med Gasen och kopplingen? . och sitter man och gasar , och ska göra en inbromsning då far man UNDER bromspedalen med foten( är inte så här på farsans 745), kan inte tänka mig att detta är så bra om någon jäkel skulle hoppa fram på vägen :-O) ,
om man nu inte hinner tänka att he upp foten före en hel del! ^^
så , Hur Fasiken ändrar man i vilken höjd broms pedalen ska vara på i "uppfällt läge"? :???:
Det är så att pedalen tar även i Själva plast kåpan som sitter över alla kablar , pedalerna å det under ratten! :/
Tack på förhand , Bjuder även på stav fel! 8)
kan jag kolla något mer? :)
- By volvov702002