Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
Menar du att dom snart kommer att facelifta S60 eller hur skall jag tolka det.
Användarvisningsbild
av opA
CabBO skrev:Menar du att dom snart kommer att facelifta S60 eller hur skall jag tolka det.
Nej, nya S60 har dom detaljerna redan som jag skrev om :)
Användarvisningsbild
av CabBO
Bra. Det förklarar ju saken :-)-)
av sandberg80
Mailade Volvo om när V60 skulle lanseras hos handlare och komma ut till kunder. De svarade lika kryptiskt som i pressmeddelandet att de inte riktigt visste utan det var "hösten" som gällde. Det enda säkra var att officiella lanseringen sker i Paris i Oktober.
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:Vad jag vet startar produktionen av V60 V35. Inte förserien alltså, utan huvudproduktionen...
Konstigt att alla får olika svar =)

Jag fick ett stensäkert svar att S60 är de som släpps för allt dom haver v35 och V60 inte fören 45-46.

Men som innan så får vi se..
Användarvisningsbild
av opA
XC90_Executive skrev:Att produktionen startar betyder inte att den visas officiellt då! :)
Ah :) Fick det som "officielt datum" när du sa huvudproduktion och inte "förserien".
Användarvisningsbild
av CabBO
Oficiella lanseringen av S60 är nu i V35, men S60 finns ju nu i hallarna för visning och provkörning (efter många rykten av tidpunkt hit och dit). Enligt vad jag har hört så kommer V60 till V35, men den officiella lanseringen är i oktober. Då kan man antagligen kolla in och provköra V60 från V35 till lanseringen i oktober.
Användarvisningsbild
av DogWalker
FiddeUBC skrev:Ser att volvo har slängt in V60 också på sin webbsida. Dags o börja spara kanske? :-O)
http://www.volvocars.com/se/all-cars/vo ... fault.aspx

Tyvärr måste jag säga att fronten på bilen är skitful, får väl hoppas att den ser bättre ut i verkligheten.
Fronten är för lång ser det ut som, dessutom kan man inte se bilen rakt fram ifrån på någon bild. Framlysena ser mesiga ut(kunde inte komma på ett bättre ord, tyvärr). Tror inte jag gillar bakluckan heller.

Ja, det är vad jag tycker i allafall.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
Brainys V60

Korrekt. Framkant av bakre hjulhusen. Hundbenet s[…]

Dina felkoder kan vara gamla och irrelevanta. Kans[…]

När jag laddar ner får jag hela nä[…]