Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CabBO
Erst. Vad/hur menar du att den skulle se bättre ut med mindre överhäng.
av Erst
CabBO skrev:Erst. Vad/hur menar du att den skulle se bättre ut med mindre överhäng.
V60 / S60 skulle mått bra av lite bättre proportioner.
Användarvisningsbild
av CabBO
Vill bara göra ett inlägg att V60 kommer V35 till bilhallarna.
Användarvisningsbild
av opA
CabBO skrev:Vill bara göra ett inlägg att V60 kommer V35 till bilhallarna.
Fel.. det är nya S60 som kommer V35... V60 kommer inte fören vecka 45-46.

Hur vet jag det ?

För jag för 1½ timma sedan körde förbi en Volvo V60 som körde i motsatta körfältet... jag blev lite i extas ( stavning ? ) och svängde fort som fasiken in till min Volvo-säljare i stan.. och japp, det var en V60 man såg ! :mrgreen: :-)-)
Tydligen går en av Volvos alla provsträckor igenom bygderna där jag bor.. inte konstigt man såg XC60 långt innan den släpptes. :D

Just svart var den med ! Svart var tydligen den färgen dom använde.. kommer inte ihåg varför just nu men ja så var det ! :mrgreen:

Nu ångrar jag så jäkla starkt att jag inte tvärvände på vägen och gasa ikapp den och tog lite bilder.. men men.
Användarvisningsbild
av CabBO
Har idag provkört S60 och det stämmer att den skall lanseras landet runt V35. Samtidigt som dom gör det visar dom även upp V60, alltså V35. Detta enligt den handlare jag pratat med.
Användarvisningsbild
av opA
CabBO skrev:Har idag provkört S60 och det stämmer att den skall lanseras landet runt V35. Samtidigt som dom gör det visar dom även upp V60, alltså V35. Detta enligt den handlare jag pratat med.
Jag påpekade att det skulle vara i samband med S60:n men så var inte fallet utan V60:n skulle komma senare..

Men vi får väl se helt enkelt ! :)
Användarvisningsbild
av opA
FiddeUBC skrev:opA: OMG, o du fottade inte med mobilkameran?
Vi mötte varann i 85km/h på en en-filig väg.. jag tittade först på det stora järnmärket fram och tänkte "Jahaja.. en ny V50 á 2011 årsmodell".. men så när vi möter varann slänger jag blicken över axeln och ser att baken ser mer ut som en XC60 / C30 och voíla så föddes tanken om att "ta mig fan de va V60"... och i nästa stund försökte jag hitta en plats att göra en u-sväng men då var tanken mest på att åka till Volvo och fråga om de faktiskt var en V60... vilket de i sin tur var. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av CabBO
opA skrev:
CabBO skrev:Har idag provkört S60 och det stämmer att den skall lanseras landet runt V35. Samtidigt som dom gör det visar dom även upp V60, alltså V35. Detta enligt den handlare jag pratat med.
Jag påpekade att det skulle vara i samband med S60:n men så var inte fallet utan V60:n skulle komma senare..

Men vi får väl se helt enkelt ! :)

Vi får se vad som händer som sagt. Det blir väl som med S60. Fick höra och läste många olika tidpunkter som S60 skulle komma. Många rykten. Samma här kanske ??:-/
Användarvisningsbild
av opA
CabBO skrev:Vi får se vad som händer som sagt. Det blir väl som med S60. Fick höra och läste många olika tidpunkter som S60 skulle komma. Många rykten. Samma här kanske ??:-/
Hehe läste din tråd om S60.. vet inte vad dom sagt från början men hos den Volvo handlaren jag var hos ( Ulricehamn ) stod de en vit S60 D3:a som var "provkörningsbar". ;)

Efter att jag kommit in och pratat om V60:n så kom vi in på den nya S60:n.. kollade in lite nya detaljer så som en ny slags grill som är våg-formad, ögonbrynen, blinkersen i sidospeglarna som ser lite annorlunda ut o.s.v o.s.v :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]

Och denna har man sänkt med 10k för at[…]

Köpråd V60 Recarge

Tack för svaren. Hur ligger det till med 3G-[…]