- tis 06 jul 2010, 23:31
Var precis det med att den inte tar en massa plats :D sen är jag lite emot orginalgrejor men i detta fall är det ju rätt bra och behöver inga värstinggrejor heller. Jupp bara att leta på men vill ju veta att det fungerar för man vill ju inte sitta med en original bas som man inte kan använda.... :lol:
Fred skrev:Du behöver ingen speciell stereo för att få basen att funka. Det är precis som du skriver, basen får sin signal från diskanterna och strömmen (och styrsignalen?) direkt från REM.Borde ju fungera men som snubben inne på rejmes i örebro sa, då borde dom ju ha gjort en notering om det, eller?
Personligen skulle jag inte välja originalsuben på grund av att den jobbar med högnivåsignal in och bristen på remote-inställningar, men jag förstår de som väljer den på grund av smidigheten att koppla in och att den inte tar plats i bagaget. Sen finns det ju de som ska ha ALLT i original också vilket jag har svårare att förstå... :roll:
Försök hitta en sub på beg-marknaden. Antingen skrotar eller Blocket...brukar dyka upp lite då och då.
Mvh
/Fred
Var precis det med att den inte tar en massa plats :D sen är jag lite emot orginalgrejor men i detta fall är det ju rätt bra och behöver inga värstinggrejor heller. Jupp bara att leta på men vill ju veta att det fungerar för man vill ju inte sitta med en original bas som man inte kan använda.... :lol:
- By 20FJan