- tor 08 jul 2010, 14:51
ok. detta vart inte en tråd menat för att alla skall kasta skit på varandra för sina kommentarer men visst.
Vissa argument verkar ha lite sanning i sig.
Frågan var ju vad som skulle hända när jag lämnade in bilen och inte fick tillbaka den samma dag, som jag misstänkte, något gick fel och volvo fick ta över.. '
en annan fråga var ju om någon kände igen denna bilen och kunde tala om ifall den vart slutkörd...
skall bli intressant att se huruvida bilfirman ifråga kommer leta reda på en beg. låda eller kanske vilket jag inte tror men ändå hoppas på en helt ny låda.. för de kan väl knappast komma med ett skamsligt förslag om att köpa tillbaka bilen? den är ju lite för fin för att skrota eller bara ha stående tills en bra beg låda dyker upp...
av lite nyfikenhet bara. hur mycket hade ni kunnat tänkas betala för en FULLT FUNGERANDE s60 2.4T med r-paket (kjolar,front,bak) Halvskinn, 18"fälgar och automatlåda? 17000mil på mätaren och årtal 2001?? riktigt fin i lacken och knappt en skråma inuti.. på en bilfirma? bara så jag vet för jag tyckte denna vart billig =)