- tor 11 maj 2006, 12:12
#42373
Spännande fortsättning...
Testkörde nyss systemet och det slår till och blir riktigt tokkall luft från förarblås.. Ej fullt så kallt från passagerarsidan men det skiter jag i. :)
Ialla fall kallt och drift de 5 minuter jag körde på tomgång. Känns ej som att det är något farligt fel på systemet. Försökte lyssna mig till några missljud från kompressorn men den låter ingenting i stort sett. Verkar gå väldigt snällt..
Så återigen.. Kan man koppla förbi överhettningsskydd på något sätt så den ej bryter när den tror att det är för varmt.. Eller har jag möjligtvis samma fel som många andra.. En magnetkoppling som ej vill dra när det är för varmt?
Testkörde nyss systemet och det slår till och blir riktigt tokkall luft från förarblås.. Ej fullt så kallt från passagerarsidan men det skiter jag i. :)
Ialla fall kallt och drift de 5 minuter jag körde på tomgång. Känns ej som att det är något farligt fel på systemet. Försökte lyssna mig till några missljud från kompressorn men den låter ingenting i stort sett. Verkar gå väldigt snällt..
Så återigen.. Kan man koppla förbi överhettningsskydd på något sätt så den ej bryter när den tror att det är för varmt.. Eller har jag möjligtvis samma fel som många andra.. En magnetkoppling som ej vill dra när det är för varmt?