NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

FiddeUBC skrev:Ahh, jag vill ha! Jag ska maila polestar nu och fråga hur fan det går med D5 egentligen.

Svaret jag fick när jag mailade och frågade var:

Hej!

Vi håller på med tester för denna motor och förhoppningen är att den släpps nån gång i höst.
Effekt Polestar; 200hk/430Nm
dieseltorsk skrev:
FiddeUBC skrev:Ahh, jag vill ha! Jag ska maila polestar nu och fråga hur fan det går med D5 egentligen.

Svaret jag fick när jag mailade och frågade var:

Hej!

Vi håller på med tester för denna motor och förhoppningen är att den släpps nån gång i höst.
Effekt Polestar; 200hk/430Nm
Jo, men den har vi hört i ett år nu ungefär ;)
FiddeUBC skrev:Haha, det är försent nu! Jag har köpt en KCR box, ger 205hk och 450nm. Vill jag, kan jag i så fall i "höst" sälja boxen igen och kanske satsa på polestar, det är nu jag vill trimma :-(O) , inte till vintern. :| Jag har väntat tillräckligt nu.
:-)-)
FiddeUBC skrev:Haha, det är försent nu! Jag har köpt en KCR box, ger 205hk och 450nm. Vill jag, kan jag i så fall i "höst" sälja boxen igen och kanske satsa på polestar, det är nu jag vill trimma :-(O) , inte till vintern. :| Jag har väntat tillräckligt nu.

Återkom gärna med en recension när du har fått trimmet monterat och beskriv hur bilen upplevs med de nya hästarna under huven! :-)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 25
Problem bromsar (luftning)

Du har felet där bak. Förmodligen en d&a[…]

Vårda v90 2025

Tackar ,har folierat lampor, takkant och trö[…]

installera dragkrok