Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ankan
Jag fick anmärkning på besiktningen att höger strålkastare var felinställd och fick detta åtgärdat på Volvo-verkstad för 70 spänn. Tyvärr visade det sig att reflektorn var "bränd" och måste bytas inom snar framtid. Finns ej att köpa ny original utan hel strålkastare kostar 3000 spänn, lite saftigt i min smak. Någon som har råkat ut för samma sak, är det leta på skroten som gäller eller finns andra bra alternativ?
Användarvisningsbild
av G-kraft
Ankan skrev:Jag fick anmärkning på besiktningen att höger strålkastare var felinställd och fick detta åtgärdat på Volvo-verkstad för 70 spänn. Tyvärr visade det sig att reflektorn var "bränd" och måste bytas inom snar framtid. Finns ej att köpa ny original utan hel strålkastare kostar 3000 spänn, lite saftigt i min smak. Någon som har råkat ut för samma sak, är det leta på skroten som gäller eller finns andra bra alternativ?
Skicka mig en bild till [email protected] på reflektorn så kan jag nog ordna en sådan till dig...
mvh
Användarvisningsbild
av G-kraft
jag är snart tillbaka till forumet...om ca 1 eller 2 veckor..då ska jag nog kunna hjälpa de flesta med delar...
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]