- ons 09 jun 2010, 17:02
Men FM-sändare har jag redan genom cigg.uttag, bluetooth använder jag genom bt-headset och.. ruiner o.s.v är jag inte så intresserad av... än. ;)
llesrof skrev:Nja, du skall kanske inte resonera så :mrgreen: GPS:en är bra till mycket om den kan lite mer än att bara navigera. Många modeller har FM-sändare så att man kan ladda den med musik och spela upp det på bilstereon. Är man lagd åt det hållet att man gillar gamla ruiner, stenhögar och andra sevärdheter är det perfekt att sitta med till exempel Fornsök-databasen och kolla in vad som finns och lägga in kooridnaterna i GPS:en för att sedan ta med kaffekorgen och åka dit och se hur det ser ut. Jag sitter ofta och kollar saker på GPS:en hemma i soffan, men jag gillar att vara ute och upptäcka saker.Hehe det förstås ;)
Men FM-sändare har jag redan genom cigg.uttag, bluetooth använder jag genom bt-headset och.. ruiner o.s.v är jag inte så intresserad av... än. ;)
Volvo V60 B4 R-Design -22
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm
Såld men saknad
Volvo V50 T5 R-design (2008) - Autotech ATM420 / K16-turbo / Quaifediff m.m / 404Hk / 545Nm