- sön 13 jun 2010, 11:46
#417986
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Hallå.
Skulle mäta tändkablarna igår och såg att det samlats mer olja under tändstiftskåpan. Blir väldigt fundersam.
Det kommer INTE från oljelocket, det är redan kontrollerat. Har gjort rent runtom oljelocket och det är fortfarande helt rent.
Det finns ett hål vid tändkablarna som är fyllt med olja. Verkar som att det kommer upp olja från hålet. Har fått veta att hålet är för dem som har luftpump?? Men hur gör man för att plugga igen hålet? Det är inte roligt att det geggar ner med olja.
Här är en bild på hålet som jag pratar om:

Skulle mäta tändkablarna igår och såg att det samlats mer olja under tändstiftskåpan. Blir väldigt fundersam.
Det kommer INTE från oljelocket, det är redan kontrollerat. Har gjort rent runtom oljelocket och det är fortfarande helt rent.
Det finns ett hål vid tändkablarna som är fyllt med olja. Verkar som att det kommer upp olja från hålet. Har fått veta att hålet är för dem som har luftpump?? Men hur gör man för att plugga igen hålet? Det är inte roligt att det geggar ner med olja.
Här är en bild på hålet som jag pratar om:

Senast redigerad av 1 timebandit, redigerad totalt 0 gånger.


If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986