Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Candypig
crumpets skrev:Tog en provtur med nya servot. Fick inga felkoder på den bit jag körde i alla fall. Bådar ju någorlunda gott faktiskt.
"Hoppas" då att det var det som var felet = FIXAT :) (och ett irritations moment mindre :lol: )
Användarvisningsbild
av crumpets
Ska åka ner genom tyskland och frankrike i sommar och är det lika varmt som förra sommaren kommer jag återigen avlida om inte AC vill funka tills dess känner jag :shock:
av Candypig
Förstår vad du menar, var ju i Kroatien 2007 på bilsem, och där var j-vligt varmt,
redan i österrike var det 30-35 grader, knappt så AC:n orkade med.
Hoppas den funkar nu då! :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Öppnade även lådan som kylpaketet sitter i idag för att se om det kondensfångande filtret framför den eventuellt var fyllt med skit. Så var icke fallet så det får bli att försöka få skiten fylld på gas ändå då, för det kyler knappt även när luften dras igenom kylpaktet och man hör kompressorn gå igång.
Användarvisningsbild
av crumpets
Felkod igen på AC:n idag :roll: Men även när den står på maximal kylning kyler den knappt så det blir att lämna in på volvo ändå. Till slut.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 47

Jag äger två båtar, båda […]

Uppdatera mjukvaran

T.ex uppdatera om man vill behålla e-call […]

Vad är det du skall göra, ta en motor fr[…]

740 som krånglar