- tis 08 jun 2010, 10:08
För nåt år sedan blev jag stannad av polisen när jag skulle från affären till bankomaten drygt hundra meter o jag tänkte att jag inte behövde bälte dit bort eftersom det inte är så långt, men bakom ett hus stod polisen o tog mig, dessutom så tog de kort och jag var med i tidningen dagen efter,hur som helst så blev jag väldigt stressad eftersom jag både hade prövotiden kvar OCH avställd bil...han tog mitt körkort och gick till polisbilen för att kolla upp min bil och jag väntade nervöst på att han skulle komma tbx o säga att jag blivit av med kortet,men han kommer tbx o säger att allt ser bra ut :shock: och ja få skriva på för böterna. Senare på kvällen ringer han upp mig och säger att han MISSADE att min bil var avställd och att om han hade hört det på polisradion så skulle han minsann tagit mitt kort,det skulle jag ha väldigt klart för mig.
Senare pratade jag med ett par kompisar o dom sa att sånt "missar" de oftast inte så jag hade väldans tur.
// Ida
Senare pratade jag med ett par kompisar o dom sa att sånt "missar" de oftast inte så jag hade väldans tur.
// Ida