Yes nu är den i topptrim.
Idag felsökte vi först AC:n vidare, plockade ur servot, slaktade det och provmätte. Det rör sig obehindrat och trimpoten som visar position för styrenheten ledde och ändrade resistans beroende på läge precis som sig bör.
Det enda jag kan se skulle kunna vara problemet är själva styrenheten till AC:n nu.
Nån som har någon idé?
Se min tråd:
http://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=41177
Sen byggde vi ihop elantennen idag igen, med delar från en jag köpt här på jagrullar. Det stod förvisso saab på den och den var hälften så lång och hade fel kontakter (kunde ju säljaren kanske nämnt :roll: ) men vi använde de kuggar från den som var trasiga på min och efter oerhört mycket om och men så funkar den faktiskt helt ok.
Av nån anledning fortsätter den dra trots att den är i bottenläge så det säger klick och brum i ca 20 sekunder efter avstängning, men annars helt ok.
V40:

Alltid på Evolution diesel.