Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
nya fälgar som behöver ballanceras? lite svårt testköra bilen avställd och obesiktad. bara byta lamdasond mm. låter som att du kan få skapliga problem på köpet om det inte visar sig vara felen han påstår.
Användarvisningsbild
av Rookkeer
Däckena kan man ta med min åretrunt däck, prov köra gör jag i allafall. ang lamdan får kollapapprena och varför han tror det. Undrar om han plockat kantsten med fälgen eller vad han gort.

Ska kolla runt lite tnker inte göra ett förhastat beslut somnjag gjort med GLT:n jag åker nu
Användarvisningsbild
av camaro69
Urklipp från Blocketannonsen.

"mkt fin volvo v70t5 awd obes å avställd med klima halvskinn elhissar nya vita 18" r fälgar klar lysen bak mkt fin i lack de som behövs göra är byta servoslangar balasera däcken sätta in en ny handbroms spak byta lambdasonden höger blinkers saknas sen behövs de nya bromsbelägg fram lite små göra men mkt bra pris istället kommer inte prutta en krona på bilen så ni vet de "

Låter inte som en lysande affär. Undrar om han pruttar kronor i vanliga fall. :wink:

Kolla AWD:n så inte viscon sagt upp sig.

Om del inte startar med en förgasare full med[…]

Vad tror ni och fylla upp tanken med enbart hvo100[…]

Vevhusventilation B5204T9

Hej, Någon som vet hur vevhusventilationen […]

XC60, 2011, manuell. Utifrån felsymptom och […]